Една од работните вештини кои се потребни секому кој сака да има успешна кариера е и управувањето со времето. Всушност со оваа работна вештина може да се постигне многу успех на работа, а со тоа полесно се прават чекорите во бизнисот.
Поставување приротети
Секоја личност која сака успешна кариера мора да знае што е важно за кариера, а што не. Всушност и на таков начин се прави и список на приоритети. На овој начин ќе имате доволно време да направите нешто што сигурно морате.
Одржување фокус
Многу е важно да се остане фокусиран на обврските на кои им доаѓа редот. Мултитаскингот не е најдобра идеја, но може да заштеди време, поради тоа може да се сработат повеќе работи кои нема да влијаат на крајниот резултат.
Водење записник
Паметниот пишува, будалата памти- така вика една народна поговорка. Нема потреба да се оптеретувате со паметење на деталји. Водење записник или некој вид на дневник за работа на проектот кој ви е важен ќе си олесните себеси како за секојдневни активности така и за следење на напредокот чекор по чекор.
Делегирање на работата
Дури и кога мислите дека можете сами, не можете. Ова важи за луѓе кои имаат колеги кои можат да преземат дел од работата. Најдобро на почетокот на проектот да одберете луѓе кои мислите дека ќе сработат и поделете ги активностите.
На овој начин ќе бидете ослободени од стрес и притисок.
Коментари
Остави Коментар