Успехот во работата во голема мера е одреден со тоа како комуницираме. Дури и среќата и успехот во голема мера се одредени со вештина на комуникацијата.Подготвивме неколку совети кои ќе ви помогнат.
Подгответе се на време
Планирајте ги сосотаноците однапред, така што секој учесник да има време да го искаже своето мислење. За состанокот подгответе клучни точки на кои сакате да се фокусирате. Тој план можете да го проследите однапред.
Трудете се да изгледате самоуверено
Бидете сигурни во себе. Покрај вербална комуникација важно е да го потврдите тоа и со говорот на тело. Насмевката и контакт со очите се веројатно најважни елементи за самодоверба.
Доколку мислите дека сте срамежливи, вежбајте го говорот на телото пред огледало или со пријатели.
Давајте повратни информации
Вашите колеги и соработници сигурно сакаат да знаат дека ја цените нивната работа и допринос.
Кога праќате повратни информации, трудете се да бидат јасни и детални. Пробајте покрај критиките да понудите и решение.
Покажете доверба
Доколку сте раководител на некоја група немојте „да им висите на глава“ додека ја работат својата работа.
Премногу внимание и контрола може да доведе до тоа дека компанијата нема доверба во нив и дека не ги смета доволно компетентни да ја обавуваат својата работа.
Коментари
Остави Коментар