Како да ги научите децата од 1 до 5та година на тој турбулентен пат, наречено родителство како без мака и кавги да си ја средат собата.
Постапно учење
Средувањето на собата е често причина за кавга. За родителите работите се средени кога се на свое место во плакарот. За детето, нивното место....е таму каде што ги оставило и каде може да ги гледа.
Малото девојче или момче сеуште не може да види што е скриено во ормарот. Во средената соба таа/тоа е зависна од вас во изборот на игрите. Кога се видливи играчките, ја привлекува една или друга. Не сака кога ќе исчезнат.
Студиите покажале дека децата кои расатат во неред имаат за неколку бодови поголем IQ од другите деца. Дали станале поинтелегентни зошто се неуредни или обратно? Во секој случај таа корелација е присутна и може да помогне да се намали стресот.
Давајте предност на сложени ситуации! Навистина, расфрлани работи придонесува за визуелна стимулација, мозокот создава поврзаности додека погледот оди од една на друга страна, гледајќи одозгора, одоздола, во средина и на страна...
Да се научи значи да се воведе ред во нередот, но за да се воведе ред, потребен е неред. Значи, ни опсесивен ред, ни претерана „лежерност“ туку постапно учење во чекор со годините.
Коментари
Остави Коментар