Д-р. Холанд, психолог од Лос Анџелес кој им помага на партнерите да научат да комуницираат конструктивно во односите,
предупредува дека невербалната комуникација е исто толку моќна како и викањето.
Повремените аргументирани дискусии се добар показател дека партнерите се обидуваат да ги решат проблемите со кои се
соочуваат. Кој и да ја започне расправијата, имајте на ум дека со викање ништо нема да реши, партнерот веќе нема да слуша
„добро“ или „рано“ затоа што сте го кренале гласот. Покрај тоа што е непотребно,
често е и контрапродуктивно. Ако сакате да одржувате „здрава“ врска, мора да го имате на ум ова.
Не го игнорирајте партнерот после расправија
Ова е една од најчестите грешки. Секако, можеби ќе посакате мала пауза или „малку мир“ веднаш по
расправијата за да ги средите сите ваши искуства и размислувања. Но, ако ви треба простор, мора да му кажете на партнерот,
а не да се однесувате како камен столб, како да не постои другата страна. Американскиот експерт за односи и психотерапевт Рејчел А. Сасман тврди дека често се среќава со овој синдром на „камениот столб“ во врските. Проблемот со таквото однесување е што другиот партнер чувствува дека е казнет и дека неговите/нејзините чувства не се важни. За време на фаталниот молк не најдовте решение за проблемот,
нервозата секако се зголемува, а тој проблем во иднина повторно ќе „излезе на површина“ во потрага по решение.
Не ги употребувајте неговите зборови против него
„Она што се случува во Вегас, останува во Вегас“. Што и да каже вашиот партнер за време на расправија, тоа треба да остане таму.
Втората најчеста грешка на партнерите е да „туркаат“ нешто што е кажано претходно. Ако вашиот партнер каже нешто што ве повредило или ви пречело, мора веднаш да му кажете и да не го изнесувате тоа подоцна во расправии. Не е во ред едната страна да трпи нешто што не треба, сето тоа „заради мир во куќата“. Всушност, тој мир во куќата не се постигнува поради ова, бидејќи настануваат фрустрирачки ситуации кои не се решаваат веднаш. Доколку следниот ден се повтори истата ситуација, ако повторно ве мачат зборовите на партнерот, дајте му малку време.
Немојте веднаш да скокате следниот ден со истиот проблем. Пречестото спомнување на истиот проблем ќе ве доведе во маѓепсан
круг од кој ќе биде тешко да се најде излез.
постер
Не кажувајте „извинете“ ако не го мислите тоа
Зборот „извини“ треба да биде знак дека личноста која го кажала е навистина жал и
свесна за својата грешка. Ако не е така, а вие речете „извини“, само ја покажавте својата незаинтересираност за
решавање на проблемот и испративте друга порака: Ете, реков, сега оставете ме на мира. Јасно ти е дека со таков став
нема решение за проблемот. Ако навистина сакате искрено да се извините, тогаш разјаснете за што ви е жал (на пример, извинете што ве игнорирам)
и додајте резолуција дека ќе внимавате да не ја повторите истата грешка во иднина.
(на пр. Жал ми е што те игнорирав, нема да го повторам тоа во иднина. Ќе разговараме додека не се реши проблемот).
Разликата помеѓу неискрено извинување и ова искрено е огромна и лесно се препознава.
Коментари
Остави Коментар