Една идеја не е доволна за постигнување на успех. Всушноср, некои од најуспешните компании не биле основани на добра идеја. Која била единствената идеја на Facebook, Google, Twitter, Apple?
Ниедна од овие компании немале само една идеја но ги имале овие пет работи.
Истражувајте додека прстите не ве заболат
Ако и на момент помислите дека само затоа што имате идеја, дури и ако е тоа ептен одлична идеја, дека сте на патот на успехот, нема да грешите повеќе. Немојте да мислите дека сте нејпаметни, и почнете да работите длабоко истражување за тоа кој ја имал идејата пред вас. По завршување на истражувањето пробајте да дознаете кој исто како вас има цел иста публика.Потоа прејдете на тоа, кон успеал кој не.
Истражување на пазарот и анализа на конкуренцијата преставува најважна работа која некогаш ќе ја работите во животот на својот старап. Од една причина, кога ќе се сретнете со инвеститорот првото прашање кое ќе ви го постави е врската со вашата конкуренција, а вашата способност е да ги наведете со детална анализа ќе оставите фантастичен прв впечаток.
Знаете дека акцијата е најважна
Знаете ли што направи Facebook за да стане тоа што е? Никогаш не престана да ги остварува своите визии со поврзување на светот. Идејата без извршување не вреди.
Добивање на поддршка не е само одредиште - тоа е дел од патот
Што се случува со производите во 2020 година: Можете да имате неверојатна идена, можете дури и да направите фантастичен производ, но без корисници кои можат да на потврдат вашата визија, немате ништо. Мора да имате луѓе кои ќе го користат тој производ.
Подготвени сте за унапредување на основа на вистински податоци
Ако имате три корисници, обрнете внимание на тоа како тие корисници комуницираат со вашиор производ, што сакаат а што не. Не е тајна дека толку успешна компанија настанала во потполно друг простор, но внимавале на начинот на кој корисниците ја користеле апликацијата и ја унапредувале.
Знајте дека корисниците се заинтересирани за проблемите кои ги решавате
Откако сте истражиле, и сте спровеле на дело, сте стекнале поддршка, и сте го унапредиле производот сега е време да ја измерите ефикасноста на вашата работа. Колку време корисниците поминуваат во вашата апликација. Дали се враќаат? Колку често? Ако сте ги задржале луѓето и тие се враќаат по "уште повеќе" сигурно работите добро. Ако тоа не е случај преиспитајте што работите, и како ќе ги привлечете корисниците секогаш да ви се враќаат.
Коментари
Остави Коментар