Со појавата на социјалните мрежи, нивните предности и брзината со која напредуваат, се појавиле и нови работни барања за нив на пазарот. Се појавиле инфлуенсерите.
Инфлуенсер, е личност која има одредено влијание. Тоа е личност која ужива одредена доверба на својата целна група, афирмирање, има внимание од јавноста и лесно ги пласира производите на социјалните мрежи.
Една од важните карактеристики е што таа личност соработува со различни маркетингшки агенции и брендови, па на оригинален начин, ги објавува на Инстаграм, ги рекламира неговите производи.
За да бидете инфлуенсер, треба да дефинирате која содржина ќе ја објавувате, а дека е различен, оригинален и автентичен. Потребен ви е компјутер, мобилен телефон и план по кој ќе работите.
Треба да креирате единствено лого за да ве препознаваат.
За да работите, треба да имате над 10.000 следбеници за платени реклами.
Коментари
Остави Коментар