Често се става знакот за еднаквост помеѓу образованието и академските титули. Училишниот систем воопшто не ги следи пормените во друштвото, економијата, технологијата.
Образовна личност го сметаме нкој кој знае многу факти, а шри тоа нема употребено знаење ниту способност знааењето да го прошири.
Вештините, знаењето и карактерот кој ја красат образовната личност се нешто што дефинитивно не се развива внатре во училишниот систем.
Постои добра причина зошто елитните училишта и денеска не се фокусираат на класичното образивание.
Направена е листа на тоа што го прави човекот образовна личност:
- способност јасно да размислува, да зборува и пишува,
- способност на критичко и системско размислување
- способност за концептуализација и решавање на проблемот
- способност на независно размилување
- способност на преземање на иницијатива и самостојна работа
- способност за соработка со другите и заедничко учење
- способност за суштинско разбирање
- способност за доживотно учење
Никогаш не е доцна за нови знаења, ширење на видици и промени.
Коментари
Остави Коментар